• دوست دارم از نارمُشک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن شوم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

حجره و انبار نارمُشک از دهه‌ی سی شمسی واقع در چهارراه سرچشمه تهران است و با بیش از شصت سال تجربه‌ یکی از اولین فروشگاه‌های مواد غذایی در بازار تهران است. شما می‌توانید برای اطمینان بیشتر حضوری نیز محصولات را خرید کنید.

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی نارمشک تمامی مجوز های لازم برای کسب و کار اینترنتی را با موفقیت از مراجع قانونی دریافت کرده است. مانند نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی منحصرا برای کسب و کارهایی صادر می‌شود که صلاحیت و هویت آنها احراز شده است.

همچنین نارمشک به درگاه پرداخت امن بانک ملی و بانک پاسارگاد متصل است و از پروتکل امن انتقال ابرمتن یا HTTPS استفاده می‌کند، لذا جای هیچگونه نگرانی نیست. شما می‌توانید با خیالی آسوده و به آسانی از بازار تهران آنلاین خرید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع بیشتر در مورد خرید امن اینترنتی مقاله نکاتی ساده برای خرید اینترنتی امن و مطمئن را مطالعه کنید.


مشاهده نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره فروشگاه.

• فروشگاه اینترنتی نارمُشک کجاست، چطور با نارمُشک تماس بگیرم؟

حجره نارمشک واقع در تهران، چهار راه سرچشمه، جنب مسجد نائب، پلاک ۷۴۳ با کدپستی: ۱۱۵۷۸۵۳۷۱۱ می‌باشد، شما می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۳۳۱۲۷۹۴۲ و ۰۹۰۱۶۷۹۶۴۳۳ با ما در تماس باشید.


• آیا برای خرید از نارمشک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در نارمُشک می‌توانید: سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید، به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید، لیست رسیدهای مالی خود را مدیریت کنید، همچنین نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید و در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

• اطلاعات لازم برای ثبت نام در نارمُشک چیست؟

فرآیند ثبت نام بسیار ساده و تنها نیازمند انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور و وارد کردن یک شماره تلفن همراه است.

• آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه "حساب کاربری من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که چهار بخش دارد: "تاریخچه و جزئیات سفارش" / "صورت‌های مالی من" / "آدرس‌های من" / "اطلاعات شخصی" و حالا از طریق این چهار بخش می‌توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

• آیا می‌توانم از یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل برای ثبت نام چند نفر استفاده کنم؟

خیر، از هر شماره تلفن یا آدرس ایمیل تنها برای فعال‌سازی یک حساب کاربری می‌توان استفاده نمود.

• پیامک کد تایید یا ایمیل فعال‌سازی برای من ارسال نشده!

اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل را به درستی ثبت نموده‌اید. اگر شماره تلفن یا آدرس ایمیل ثبت شده صحیح است، صفحه دریافت پیامک گوشی یا ایمیل‌های پوشه spam یا junk را بررسی کنید. در صورتیکه بازهم پیامک تایید یا ایمیل فعالسازی را دریافت نکردید، به نشانی naarmoshk@gmail.com ایمیل بفرستید یا با پشتیبانی نارمشک ۰۹۰۱۶۷۹۶۴۳۳ تماس بگیرید.

• آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش برای آن شخص ارسال شود؟

بله، کافیست پس از ثبت نام و ایجاد سبد خرید، آدرس شخص مورد نظر را به عنوان آدرس مقصد انتخاب کنید. مثلا عنوان آدرس را منزل پدر یا محل کار همسر ذخیره کنید. شما برای هر سفارش جدید امکان اضافه کردن یادداشت و توضیحات را دارید و می‌توانید درخواست‌های خود را یاددشات کنید تا قبل از ارسل آن‌ها را انجام بدهیم.

• آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

خیر، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

• مبلغ سفارش را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

می‌توانید از طریق درگاه امن بانکی حفاظت شده بانک‌های ملی و پاسارگاد و با استفاده از تمام کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. در صورتی که آدرس تحویل سفارش، تهران و مناطق تحت پوشش تحویل اکسپرس نارمشک باشد، می‌‏توانید هزینه را هنگام تحویل سفارش به صورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت کنید.

• با استفاده از کدام کارت‌های بانکی می‌توانم هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

از طریق درگاه بانک ملی یا پاسارگاد که متصل به سیستم شاپرک هستند، امکان پرداخت اینترنتی از طریق همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب میسر است.

• آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

خیر، تنها کافی است که شما درزمان تکمیل سبد خرید، گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید. اما این روش فعلا در مناطق بیست و دوگانه شهر تهران قابلیت اجرایی دارد.

• ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود یا با پشتیانی نارمشک تماس بگیرید تا ما نیز پیگیر مشکل پیش آمده باشیم.

• بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با نارمشک تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد ما با شما تماس خواهیم گرفت.

• می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن باید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

• در صورتیکه کالای تحویل شده دارای اشکال یا نقص باشد چه اقدامی انجام دهم؟

چنانچه گزینه پرداخت در محل را انتخاب نموده‌اید کافیست از پذیرش سفارش و پرداخت وجه به پیک خودداری نمایید. چنانچه وجه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کرده‌اید، نارمُشک متعهد می‌شود که وجه پرداختی را ظرف مدت حداکثر 72 ساعت به کارتی که از طریق آن خرید خود را انجام داده اید باز‌گرداند.